Geshopt nagelfestival @ Kruidvat

4 Mei

Ik heb vandaag gebruik gemaakt van de 1+1 gratis actie op nagelproducten bij de Kruidvat. De prijzen worden verrekend als 50% kassakorting. Dus dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan.

Allereerst heb ik 4 flesjes nagellak remover zonder aceton gekocht. Deze van de kruidvat gebruik ik altijd en zijn heel fijn en ruiken lekker. Met deze actie zijn ze € 0,66 per flesje van 250 ml.

Daarna heb ik alle kleuren nagellak(behalve zwart) van de Maybelline Color Show collectie meegenomen. Prachtige lakken en veel kleuren dekken volledig in 1 laag.

Toen ben ik gaan zoeken naar mooie glitter topcoats. Daarbij kwam ik uit bij Essence. Ik heb 3 flesjes Essence Nail Art Special Effect topcoat meegenomen en 3 sets Essence Nail Art Twins Reloaded.

De Nagelfestival actie bij de Kruidvat loopt nog door tot 12 mei. 1+1 gratis met keuze uit nagellak(incl. nagelverzorging), nagellakremover, kustnagels en vijlen. De prijzen worde verrekend als 50% kassakorting.

2 Reacties to “Geshopt nagelfestival @ Kruidvat”

  1. Jewelyz mei 10, 2013 bij 10:04 pm #

    Zo je hebt aardig geshopt bij het Kruidvat! Leuke lakjes, ik ben erg benieuwd naar de Maybelline Color Show lakjes, deze heb ik zelf (nog) niet đŸ˜‰

Geef een reactie

