OPI Oz the Great & Powerful swatches

3 Mei

Oz the Great & Powerful collectie is een softshade collectie van OPI. In deze collectie zitten 3 sofshades 3 glitter topcoats en 1 liquid sand. Zelf ben ik niet zo dol op softshades omdat het zachte en niet dekkende kleuren zijn en ik hou juist van harde opvallende kleuren. Ik heb van de week toch 2 lakken van deze collectie meegenomen, geen softshades natuurlijk. Op de foto vlnr: Which is Witch? * What Wizardry is This.

Ik ben nu helemaal into de glitter topcoat. Dus wilde toch graag 1 van de 3 topcoats meenemen. Which is Witch? Is een mooi glitter topcoat met verschillende soorten holografische zilverkleurige glitters. Op de foto heb ik 1 laag over OPI Suzi’s Hungary Again! en zoals je kan zien kan je met 1 laag voldoende glitters oppakken en lakken.

What Wizardry is This is een nieuwste liquid sand van OPI en deze is bruin goud kleurig. Na de 4 prachtige liquid sand kleuren uit de Mariah Carey collectie te hebben geprobeerd wist ik zeker dat ik ook deze prachtig zou gaan vinden. En ja hoor, i love it!

OPI Oz the Great & Powerful collectie ligt nu in de winkel (als ze niet al zijn uitverkocht) en kosten € 14,25.

Geef een reactie

