Opgemaakt april 2013

2 Mei

Ik heb afgelopen maand een hoop beauty producten opgemaakt. Een grote mand vol. Ik ben er wel blij mee kunnen er een hoop flesjes weg en mag ik weer wat nieuwe producten kopen en proberen.

In de categorie “Hair” heb ik opgemaakt:
–          Seda shampoo 350ml
–          Olive Oil shampoo 370 ml
–          Olive Oil leave-in conditioner 316 ml

Ik gebruik verschillende shampoos door elkaar. Seda is een Braziliaanse shampoo en ik koop deze altijd bij de Braziliaan wax salon in Rotterdam. Deze kost € 7,95. Olive Oil shampoo en conditioner kan je kopen bij de tokos maar ik zag ze ook liggen bij de op=op winkels alleen is die daar duurder. De prijzen variëren per winkel maar liggen tussen de € 4,- en € 5,-.

In de categorie “Parfum” heb ik opgemaakt:
–          Geuss by Marciano 100 ml
–          Diesel Fuel for Life Unlimited 50 ml
–          Sunkissed Glow by JLO 50 ml
–          Just Cavalli 1,2 ml (tester)

Drie flessen parfum heb ik afgelopen maand opgemaakt. Maar dat komt omdat ze alle drie al langere tijd bijna op waren. Guess by Marciano is mijn lievelingsgeur alleen is dit een oude limited edition en dat vindt ik echt heel jammer.

In de categorie “Nail” heb ik opgemaakt:
–          Kruidvat nail polish remover met aceton 250 ml
–          Herome nail polish remover zonder aceton 125 ml
–          Nagelborstel 3 delig

Ik ben dol op nagellak dus er gaat bij mij veel nagellak remover doorheen. Omdat ik lange nagels heb gebruik ik ook graag een nagelborstel.

In de categorie “Body” heb ik opgemaakt:
–          Apivita Bath & Showergel with Bergamot & Green Tea 0 ml (tester)
–          Lush Body Scrub Aqua Mirabilis 95 gr

De showergel van Apivita zat in de Truly Yours box. Ik vindt deze showergel niet lekker en gooi hem daarom weg.

In de categorie “Face” heb ik opgemaakt:
–          Hans Anders Easy Wear Lenzenvloeistof 100 ml
–          Demake’Up Sensitive wattenschijfjes 64 stuks
–          Derlon(Nettorama) gezichtreinigingsdoekjes 25 stuks
–          Lancôme Ôscillation mascara 8 ml
–          Estée Lauder MagnaScopic mascara 9 ml
–          Vichy Normaderm dagverzorging 6ml
–          Pearl Drops Whitening tandenpasta 50 ml
–          Mediq Natriumfluoridemondspoeling 500 ml
–          Sensodyne mondwater 300 ml

De Vichy dagverzorging zat in de Truly Yours box van maart. Ik had hoge verwachtingen wat betreft deze dagcreme maar viel tegen. Het belooft hydrateren te zijn maar dat is het alleen als je veel product gebruikt.

In de categorie overig heb ik opgemaakt:
–          Wattenstaafjes 200 stuks
–          Inlegkruisjes 36 stuks
–          Verfrissende Intiem doekjes 20 stuks

Zo en nu alle flessen en potten in de prullenbak!

Geef een reactie

