Geshopt @ Kruidvat

1 Mei


Ik heb gezondigd. Ik kon het echt niet laten. Ik was vandaag bij de kruitvat voor tandenborstels. Ik had me al voorgesteld om rechtstreeks naar de schappen met tandenborstels te lopen en daarna direct naar de kassa. Dit heb ik ook netjes gedaan. Maar daar bij de kassa stond een koopjesbak met oa parfums. Ik kon het niet laten om te snuffelen in deze bak. Ik moest toch wachten in de rij. En ja hoor, daar gingen 2 producten in mijn winkelmandje.

Ed Hardy Women Eau de Parfum heb ik meerder malen getest en vindt de geur heerlijk maar ik had de parfum zelf nog nooit gekocht, tot vandaag. De parfum kost nu € 13,- bij de kruidvat en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen. Ook al heb ik mezelf belooft geen parfums meer te kopen, deze moest ik nu gewoon aanschaffen. En het flesje is geweldig en stoer maar toch girly roze, i love it.

In diezelfde bak zat er naast parfums ook dit potje Skin Protector Eight Hour Cream van Elizabeth Arden. Dit is een heerlijk zalfje dat je bijna overal voor kan gebruiken. Ja wat kan ik zeggen, voor € 10,- moest die mee. Hoef ik die van me moeder niet meer mee te stelen.

Geef een reactie

