Essence Floral Grunge Nagellak Swatches

30 Apr

Afgelopen week heb ik een paar nagellakjes van Essence uit de Floral Grunge collectie gekocht. Ik heb er vier van de vijf gekocht. De mat paarse kleur heb ik laten liggen omdat ik die niet zo bijzonder vindt. Met een matte topcoat worden alle kleuren immers ook mat.

1. Black to the Roots, The Rough
Black tot the Roots vindt ik de mooiste nagellak van deze collectie. Het is een zwarte nagellak met een semi-matte finish met zilveren glitters met een lichte structuur. Het lakken gaat iets wat lastiger door de structuur die in de lak zit. De kleur dekt goed en droogt snel. Hier op de foto heb ik 2 lagen nagellak op.

2. Be flowerful, The Shine
Be flowerful is een perfect zomerkleur en heeft een prachtige koraal kleur met een glans finish. De nagellak lakt redelijk ofwel goed voor Essence en dekt ook goed. Op de foto heb ik 2 laagjes nagellak op.

3. Grunge Me Tender! The Suede
Grunge me tender is een mooie groene kleur. Lakt redelijk ofwel goed voor een Essence lakje. De nagellak dekt goed. De suede finish is er wel maar die moet je dan echt zoeken. Op de foto heb ik 2 laagjes op.

4. Llily Bloom, The Pearl
Lily Bloom is een witte kleur met hele fijne licht paarse glitters. De nagellak lakt streperig, droogt bijna helemaal streep-vrij en dekt niet volledig, ook niet met 3 laagjes. De pearl finish is er wel maar heel lichtjes. Als je je nagels op 50 cm afstand houdt zie je de pearl finish niet. Ik heb 2 laagjes nagellak op mijn nagels. De glitter is lastig te fotograferen maar op de kunstnagel zie je de glitter wel zitten maar niet de juiste paarse kleur.

Alle vier de kleuren vindt ik mooi. Black to the Roots, Be flowerful en Grunge Me Tender! zal ik zeker weer eens dragen. Black to the Roots vindt ik het mooist.

Geef een reactie

