Truly Yours april 2013

27 Apr

Vandaag heb ik de Truly Yours box ontvangen. Wat zal erin zitten? Laten we de Truly Yours box snel uitpakken en een kijkje nemen.


De Truly Yours box is gevuld met 6 producten waarvan 2 travelsize producten en 4 miniatuurtjes. De waarde van deze Truly Yours box van deze maand is (obv de adviesprijs fullsize product) € 26,46.


1. Eau Thermale Avène – After-Sun Repair Lotion


Het merk Eau Thermale Avène ken ik niet. Ik ben heel benieuwd hoe het merk me zal bevallen. De kleine tube aftersun is altijd handig voor in de handtas. Het is een travelsize tube van 50 ml met een waarde van € 4,37.


2. Eau Thermale Avène – Thermal Spring Water


Er zit nog een product van Eau Thermale Avène in de Turly Yours box. Deze flacon heeft ook een handig formaat voor in de handtas. De flacon is een travelsize van 50 ml en heeft een waarde van € 2,50.


3. Kiehl’s – Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate


Het volgende product dat in de box zit is een serum tegen rimpels en fijne lijntjes. Echte rimpels heb ik nog niet misschien wat lichte lijntjes. Maar we gaan het product natuurlijk gewoon proberen. De serum zit in een Miniatuurtube van 5 ml en heeft een waarde van € 5,50.


4. Maroccanoil – The Original Treatment


Dan zit er nog een lekker serum voor het hoofdhaar in de box. Deze serum belooft beschadigd haar te herstellen. Het is een miniatuurtje van 10 ml en heeft een winkelwaarde van € 4,06.


5. Lancaster – Sun Sport Dry Touch Gel Radiant SPF 20


Het vijfde product in de Truly Yours box is een zonnebrand gel van Lancaster. Ik heb ook nog nooit een zonnebrand in gel vorm gebruik dus ik vindt het leuk dat dit erin zit. De tube is een miniatuurtje van 15 ml en deze heeft een waarde van € 6,43


*. Lancaster – Tan Preparer Sun Preparing Hydrating Serum

Dit is het extraatje van deze box. Ik ben wel heel benieuwd naar dit product. Het is een serum voor het gezicht en het belooft de kleuring van je gezicht te helpen versterken. Dit is een miniatuurtje van 3 ml en deze heeft een waarde van € 3,60.

Er zitten weer leuke producten in de box. Ik krijg hierdoor een heerlijk zomers gevoel. Ik heb zin in de zomer en in deze producten uit te testen, laat de zon maar komen.

Geef een reactie

