Glossybox april 2013

26 Apr

Wat zit er in de Glossybox van deze maand? Volgens Glossybox is deze box een ultieme verzameling van de leukste voorjaars-musthaves. Laten we maar snel uitpakken en een kijkje nemen.


De Glossybox is gevuld met 7 producten waarvan 1 fullsize, 3 travelsize en 3 sampelsize producten. De waarde van deze Glossybox is (obv de adviesprijs fullsize product) € 31,30.

1. Lancôme – Advance Génifique


Dit is een serum voor het gezicht. Het beloofd een jeugdige uitstraling waarbij lijntjes minder zichtbaar zullen zijn. Ik ben benieuwd. Ik heb het gisteren al wel gebruikt. Het ruikt lekker en voelt goed aan op het gezicht. Het flesje is een travelsize van 7 ml met een waarde van € 16,47.

2. Kiehl’s – Armatic Blends Skin-Softening Body Cleanser


De benaming van de douchegel klinkt heerlijk en lux. Daardoor kreeg ik een hoge verwachtingen van de geur. Jammergenoeg valt deze tegen. Pluspunt, de douchgel is Sulfate free. De flacon is een travelsize van 65 ml en heeft een waarde van € 6,24.

3. Narciso Rodriguez – For Her


Het derde product bestaat uit 3 uitvoeringen namelijk, Eau de Toilette, Eau de Parfum & Eau de Parfum Intense. Het zijn parfumsamples en voor mij hebben deze geen waarde want je kan ernaar vragen bij de parfumerie en dan krijg je ze gratis mee.

4. Mavala –Nail Color Cream


De nagellak die ik heb gekregen is in de kleur 47 Izmir, een witte crème kleur. Het is een fullsize flesje nagelak en deze heeft een winkelwaarde van € 4,99.

5. Toni&Guy – Creative Extreme Hold Hairspray


Als laatst zit er een travelsize haarspray in. Altijd handig voor in de handtas, of in mijn geval mijn sporttas. Er zit 75 ml haarspray in de bus en deze heeft een waarde van € 3,60.

Al met al is het een goed gevulde box alleen jammer van de parfumsampels.

Geef een reactie

